top of page
חיפוש

13 דרכים לשפר את החיפוש שלכם בגוגל:


אפילו את מלך מנועי החיפוש אפשר לרתום לעזרתנו (בעזרת כמה טריקים פשוטים) כדי למצוא תכנים ברשת האינטרנט. מלמצוא טיסות עד למציאת מוסיקה חדשה. הנה 13 דרכים לעשות האקינג בגוגל.

מאז שרוב מנועי החיפוש באינטרנט דעכו ונעלמו (AltaVista מישהו?), צמצמו אותנו , כמעט למנוע חיפוש אחד, אשר הופך את החיפוש ברשת למהיר כבריזה.

אבל למעשה אפילו את גוגל ניתן לסחוט יותר, בכדי להשיג את רצוננו מהרשת. זאת בעזרת כמה טריקים.

Kiwi popsicle

הטריקים פשוטים וקלים אך לצערי, רובם (אך לא כולם) עובדים בשפה האנגלית ולא בעברית.

בכל אופן, כאשר בוחשים ברשת האינטרנט "המתרחבת תמיד", טריקים חדשים יכולים רק להועיל.

Set Timers

הקלידו "set timers" ואחרי זה את השעה הדקות והשניות, לדוגמא: 17:05:00 , וגוגל באדיבות תשמיע צליל מעיק כאשר תגיע השעה. רק תוודאו שהרמקולים דלוקים.


כוכבית * (wild card )

לפעמים שיכחה חלקית של מילה ממשפט ידוע וכדומה מותירה אותנו תוהים מול מסך לבן. במקום זה הקלידו את הכוכבית בדיוק במקום בו חסרה לכם המילה, ותנו לגוגל להילחם בזה.


דומה ל ~

כדי לכתר בהיקף גדול יותר את מה שחיפשנו עד עתה, ניתן להוסיף את הסימן "~" לפני מילה (שנמצא בצד שמאל במקלדת ליד מקש האחד), זאת כדי להציג מושגים ומונחים דומים למה שחיפשנו עד עתה.


זמני טיסות

במקום להיכנס לאתר של חברת התעופה ולהתחיל להיאבק שם כדי למצוא את זמן הטיסה, הקלידו בגוגל את שם חברת התעופה ולאחר מכן את מספר הטיסה.

חיפוש באתר

כדי לחפש באתר ישירות ממנוע החיפוש של גוגל,הקלידו את המילה שברצונכם לחפש ולאחר מכן את זה- "site:" ולאחר מכן את האתר הרצוי.

לשלול מילים

לפעמים, ביחוד אחרי אירוע חדשותי גדול, מה שאתה מחפש חבוי וקבור איפשהו באינטרנט. כדי לחפור פנימה באינטרנט ולחשוף אותו, אפשר לשלול מילים שאינן רצויות בחיפוש. זאת על ידי הקלדת התו מינוס "-" לפני המילה שברצוני לשלול מהחיפוש.

המרת יחידות

תפסיקו לבצע חישובים מטורפים בראש או במחשבון.

תנו לגוגל לבצע את זה בשבילכם. הקלידו

“10 euros to dollars"

" 3 meters to feet" או

פונקציה של "או" ופונקציה של " זה או זה":

הפרידו מושגים בעזרת "|" (זאת אינה נון סופית) או המילה "or" כדי להפוך את החיפוש ליותר פורה. הפונקציה "|" תציג דפים שכל אחת מהמילים (אחת, שניים מהן או כולן) מופיעה בה. והפונקציה "or" תציג דפים שיש בהם או את המילה הזו או את המילה הזו.

חיפוש בתווך זמן

יש לרשום את המושג שברצוננו לחפש ולאחר מכן את תווך השנים המופרדות בשתי נקודות: ".." כמו בתמונה.

תרגום

לגוגל יש את אחד משרותי התרגום הטובים ברשת. כדי לתרגם רשמו את המילה “translate” לאחר מכן את המושג שברצונכם לתרגם ולאחר מכן את השפה הרצויה.

שעון גלובלי

כמו בשרות סירי של גוגל, גם כאן גוגל מגיבה טוב לשאלות. הקלד את השאלה “What time is it” ואחרי כן את העיר בעולם שברצונך לדעת את השעה בה כרגע.

מצא תכנים חדשים

לטוב או לרע, האינטרנט הוא הוא קערה ענקית של ביטוי ויצירתיות. הן של מקצוענים והן של חובבנים. כאשר אתם משוטטים באינטרנט כדי למצוא זמרים חדשים או ספרים חדשים, הקלידו “reminds me of” או “sounds like” ואחרי כן את שם האמן המועדף עליכם.

איתור משלוחים

לפעמים למצוא את החבילה בשרותי החבילות כגון UPS זו טרחה גדולה מידי. הקלידו בגוגל את מספר החבילה וככל הנראה תקבלו תוצאות מפתיעות.


60 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page