top of page
חיפוש

כיצד לרכוש מחשב באינטרנט (באופן מקוון)

עודכן: 1 באוג׳ 2019


קניית מחשב באופן מקוון, לעיתים קרובות נוחה יותר מאשר ללכת לחנות פיזית, ויכולה לחסוך לך זמן וגם כסף. ברגע שאתה יודע אם אתה רוצה מחשב שולחני, מחשב נייד או מחשב למשחקים, בצע את הבדיקות שלך כדי למצוא אחד שמתאים לכל הצרכים שלך, ויש לו את התכונות הרצויות לך. לאחר מכן, קנה חכם כדי לקבל את העסקה הטובה ביותר. ברגע שהמחשב מגיע אליך, בדוק שהכל עובד.

1. החלט אם אתה רוצה מחשב שולחני, מחשב נייד או מחשב למשחקים (גיימינג) . לפני שתתחיל בחיפוש באינטרנט, דע בדיוק מה סוג המחשב שאתה מחפש. אם יש לך שטח אכסון רב יותר וגם תצטרך להריץ ישומים כבדים יותר, מחשב נייח (DESKTOP) יתאים לך. אם צריך לקחת את המחשב איתך בדרכים, עדיף מחשב נייד.ומחשב משחקים אם אתה משתמש בו למשחקים.

2. בחר את תכונות המחשב והמותג לפי התקציב שלך. קודם, שקול כמה אתה מוכן להשקיע, מכיוון שכמה מותגים פופולריים ואיכותיים יותר מגיעים עם תג מחיר גבוה יותר. לאחר מכן, חשוב על כל התכונות הרצויות למחשב שאתה רוצה. או אם יש סגנון מחשב מסוים שאתה מעדיף, למשל חיצונית מלוטשת יותר או מקלדת רחבה יותר. לדוגמה, אם יש יישום מסוים לעיבוד תמלילים שאתה רוצה שרק מותג אחד מציע, בחר מחשב מאותו מותג.

מותגי מחשבים נפוצים כוללים Dell, Asus, HP ו- Lenovo.

3. אם יש לך מערכת הפעלה מועדפת' או מערכת שאתה מכיר, בדוק שהמחשב שאתה רוצה יכול לתמוך בה. מערכת הפעלה היא התוכנה הבסיסית שבה המחשב שלך משתמש,זאת כדי להפעיל את כל היישומים שלו, ומחשבים מסוימים תומכים במערכות הפעלה שונות. לדוגמה, MacBook משתמש ב- OS X ואילו Chromebook משתמש במערכת ההפעלה של Chrome. כמה ממערכות ההפעלה הנפוצות ביותר כוללות מערכת ההפעלה Windows, OS X, Linux ו- Chrome. חשוב על השימוש במחשב עם חברים ובני משפחה אחרים ברשת. אם אתה רוצה לשתף קבצים בקלות. לדוגמה, שיתוף תמונות בין שני מחשבים.

אם שני המחשבים מריצים ווינדוס, זה הרבה יותר קל מאשר בין שני מחשבים עם מערכות שונות.

4. בדוק איזה גודל מחשב אתה זקוק, חשוב על סמך איזו מטרה תשתמש בו! כדי לקבוע איזה גודל ומשקל לקנות, חשוב על אורח החיים שלך, יחד עם מה שאתה עושה במחשב שלך . לדוגמה, אם אתם נוסעים הרבה, תרצו מחשב נייד קל וקומפקטי יותר. אם אתה משתמש במחשב שלך בעיקר בבית או אם אתה אוהב חווית צפייה טובה יותר, בחר מסך גדול עד גדול מאוד, לדוגמא 40 אינטצ'. סביר להניח שאתה לא תעסוק במשקל המחשב, מכיוון שאתה לא צריך שהוא יהיה נייד.מסך של מחשבים ניידים שכיח הוא בין 13 ל14 ל 15 אינטצ'.

5. שקול את כל התכונות הנוספות שאתה רוצה או שאתה זקוק להם. אם תרצה שבמחשב שלך יהיו תוספות, כמו יכולות Bluetooth, מסך מגע או כונן DVD, לדוגמה, קרא את תיאור המוצר מקרוב כדי לוודא שהתכונות כלולות בהן. אל תניח שלמחשב יש תכונה מסוימת רק בגלל שהוא נפוץ, למשל יציאות- USB. חלק מהקמעונאים מאפשרים לך לצמצם את החיפוש שלך באמצעות תכונות נוספות. לדוגמה, אתה יכול לבחור "כמות זיכרון" כדי לסנן את כל המוצרים שאין להם תכונה זו. קחו בחשבון שתוספות מיוחדות נוספות יעלו את מחיר המחשב.

6. חפש באינטרנט וקרא ביקורות של לקוחות כדי לראות מה אנשים אחרים חושבים על המוצר. עבור לאתר ומצא את ביקורות הלקוחות עבור המחשב הספציפי שלך. כדי לגלות מהן חוויותיהם של אנשים אחרים ולחפש כל נושא שחוזר על עצמו.לדוגמה, אם אתה מבחין במספר אנשים מזכירים כי חיי הסוללה בדגם זה הם נוראים, אתה יכול לשקול מחדש את בחירתך (אם כוח הסוללה חשוב לך).ניתן לבדוק גם אתרי ביקורת צרכנים, כמו CNET או דוחות צרכנים.

7. בדוק שיש לו לפחות אחריות לשנה למקרה שמשהו ישתבש. עיין בפרטי המוצר יכולה להיות אחריות של 90 יום בלבד. בחר אחד שמגיע עם אחריות לפחות לשנה. זאת כדי שתכוסה אם יקרה משהו למחשב. אם אינך מצליח למצוא את פרטי האחריות או אם יש לך שאלות לגביו, צור קשר עם היצרן או עם המוכר, באמצעות דף שירות הלקוחות שבאתר שלו. לכיסוי נוסף, רכוש אחריות מורחבת למחשב שלך, שעולה בין 200 ל -300 שקל לשנתיים או שלוש כיסוי נוספות.

8. בשעה טובה הגיע אליך המחשב. וודא שהכל פועל כשורה. כאשר המחשב החדש שלך מגיע, הוציא אותו מהקופסה, הפעל אותו ובדוק את כל הפונקציות. לדוגמה, נסה את המיקרופון, בדוק שהיציאות השונות עובדות ושאפשר להתחבר ל- רשת האלחוטית wifi. אם אתה נתקל בבעיות כלשהן, צור קשר עם היצרן או המשווק מיד, כדי לברר כיצד לתקן את הבעיה. אל תתעכב בלנסות את המחשב. חלק מהקמעונאים מציעים רק החזרות או תיקונים בחינם למספר מוגבל של ימים לאחר הרכישה.


71 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page